WELCOME TO MY HOT & COOL PAGES!

THANKS 4 READING..........MUAHHHH3...

Rahsia diri melalui bentuk kuku?


Rahsia diri melalui bentuk kuku

    
BENTUK kuku kita memiliki makna yang berbeza. Bagaimanakah bentuk kuku kawan baik, pasangan atau diri anda? Kenalilah wataknya...

1.KUKU YANG BAIK, RAPI DAN INDAH
Menunjukkan watak orang yang halus perasaannya. Bentuk kuku seperti ini jarang dimiliki orang yang bertubuh besar dan kuat.

2.BENTUK KUKU PENDEK TETAPI LEBAR
Biasanya orang yang memiliki kuku seperti ini memiliki sikap yang praktis dan cekap dalam ilmu, otaknya cerdas serta ingatannya tajam. Orang yang memiliki kuku yang ini sukakan muzik dan lagu.



3.BENTUK KUKU YANG AGAK PANJANG DAN BERWARNA PUCAT
Menunjukkan orang tersebut terlalu banyak rancangan dan cakap, tetapi tidak membuat sebarang kerja sehingga sering mengelamun melayani perasaan. la juga agak malas dan kalau ia melakukan sebarang kerja sering dalam keadaan ragu-ragu.

4.BENTUK KUKU SEDANG DAN WARNA MERAH SEDIKIT
Menunjukkan pemiliknya mempunyai motivasi yang baik dalam pekerjaan, selalu menjaga kebersihan dan memiliki rasa persaudaraan yang tinggi.

5.BENTUK KUKU BERSEGI TETAPI RATA
Biasanya orang ini memiliki sifat yang kurang pandai bergaul, sedikit kewibawaan, tidak mudah menjadi kaya dan kurang pengetahuan.

6.BENTUK KUKU LANGSING
Orang yang memiliki bentuk kuku ini biasanya halus budi pekertinya tetapi sering merasa was-was, mudah ditimpa malang dan kurang berwibawa.



7.BENTUK KUKU PANJANG BULAT BERWARNA KUNING
Bentuk kuku seperti ini menandakan pemiliknya seorang yang jujur, sabar, pandai, tinggi darjatnya dan boleh hidup mulia dengan anak isterinya. Seorang yang pandai mencari jaian penyelesaian ketika berada dalam kesusahan dan iuga menyelesaikan masalah orang lai

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Rahsia diri melalui bentuk kuku?"

Post a Comment